دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

ساحل آلانیا :

ساحل آلانیا ساحلی شنی است که درارای ساحل آبی به رنگ فیروزه است که در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید .شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی تور آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش آنتالیا و ساحل کی کوبات آلانیا...

 

_2.jpg

_3.jpg

 

 

منطقه لارا آنتالیا :

یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله  در شرق شهر آنتالیاواقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.

 

.jpg

 

در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تجهیز شده است پر است از امکانات جدید و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفریحی صندلی های ساحلی همراه با چتر امکانات قایق سواری و سایر امکانات که همگی در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران تور آنتالیا می باشد.ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع میشود و تا قسمت پائین آبشار  Düdenبه طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتلهای 3 ستاره تا 5 ستاره و نیز انواع رستورانهای محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت مهمانان هستند.ساحل لارا با مساحتی در حدود ۱۸۰۰۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا به شمار می رود. ۱۱ باشگاه، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی، بخشی از امکانات ساحل لارا در آنتالیا می باشد . با تور آنتالیا 95 لحظات خوشی را در کنار سواحل آرام لارا خواهید داشت .

 

1.jpg

 

بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران تور آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تور آنتالیا 95 از این منطقه دیدن فرمایند .

 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , بهترین دیدنی های آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا, دیدنیها ومراکز گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: